fredag 29. februar 2008

Skuddårsdag


I dag er det skuddårsdag. Merkelige greier det der å bare legge til en ekstra dag hvert 4. år.

Vi har vært på farten stort sett hele dagen. Emil og jeg gikk ut kl 10. Da gikk vi tur i lag med Gry og A-M ned til Famileskatter. Selvsagt litt shopping, men klarte å begrense meg. Etterpå hadde vi lunsj på McDonalds før turen gikk til svigers. De hadde vært i Stavanger i går og gått forbi en barnebutikk hvor det hang en fin regndress med like støvler til. De bare måtte ha det til Emil, så det har vi vært å hentet i dag. Det var et flott sett i fra Me Too. Jeg måtte selvsagt ta bilder, men jeg har ikke fått lastet de inn enda.


Legger ved et bilde av et kort jeg laget i full fart til Kort-o-mania på Scrapping.no. Ellers har det bare blitt ett kort den siste uka, men en god del rydding på scrapperommet. Jeg tror det begynner å bli orden der nede *Hurra*

Ingen kommentarer: