mandag 12. mai 2008

Har vært litt fraværende i det siste med masse som skjer.
Var bl.a. på scrappemessa på Lillestrøm siste helgen i april og holdt mitt første kurs. Holdt kurs i clearalbum (skal få lagt ut bilder). Følte selv at det gikk veldig greit. Selvsagt litt småting som kunne vært endret på, men det skulle da bare mangle.

Ellers er campingsesongen i gang. Torsdag ble campingvognen kjørt på plass på Ølberg, så Emil og Ronny dro ut der fredags ettermiddag, mens jeg kom etter ut på kvelden. Jeg var nemlig ute på shopping på formiddagen og kjøpte nye rød hageputer og masse blomster som jeg måtte plante. Så nå er det orden i hagen.

Fredag til lørdag var vi i campingvognen, mens jeg dro hjem igjen lørdags ettermiddag. I går var det nemlig et litt forsinket bursdagsselskap så vi fant ut at hvis jeg dro alene hjem, så kunne jeg rydde, vaske og bake kake mens Emil og mannen hadde guttetur på Ølberg.

Onkel Helge (nærmeste nabo) ble 80 år på lørdag, så jeg gikk over med gave kl 18:30 før gjestene skulle komme kl 19. Da var det allerede full fart i hagen, så jeg ble invitert inn for å hilse på mine andre tanter og onkler. Ble sittende til ca 21 før jeg gikk hjem og var supereffektiv. Kl 23 så jeg at mor og far fortsatt var der, så jeg gikk over igjen for å gi en beskjed og ble sittende til kl 1:30.
I går var det selskap og scrapping på programmet. Må bli ferdig med oppgave 9 i ligaen innen kl 21 i dag, så jeg ble sittende til kl 2:30 i natt. Jeg er ikke helt ferdig, men det løsnet til slutt, så nå er det egentlig bare liming igjen.
Heldigvis sov Emil til kl 7:30, men jeg kjenner at jeg skal legge meg igjen nå når Ronny har stått opp.

Ellers er det fortsatt sommer og sol her, så vi drar nok ut igjen i campingvogna i dag. Forteltet ble ødelagt i den første av to stormer i fjor sommer, så vi har kjøpt nytt til denne sesongen, men det er enda ikke kommet, så det er ikke helt det samme å være der ute uten fortelt. Synd siden det er sommervær og langhelg denne helgen, men lite å gjøre med det. Heldigvis kommer forteltet i morgen eller onsdag.

Ingen kommentarer: