onsdag 12. november 2008

Kreativ Hobby sin julekortutfordring

Jeg har meldt meg på Kreativ Hobby sin julekortutfordring der man skal lage 20 forskjellige julekort med stempel i fra Kreativ Hobby. I tillegg har jeg kjøpt meg Basic grey sin julekortkitpakke med juleserien Wassail, så jeg har laget noen av kortene der, men laget de litt om til mine egne, med Bazzill og norske tekster.

Her står det om utfordringen
http://www.kreativhobby.blogspot.com/





Kort fra kitpakken til BG Wassail


Mønsterark fra BG Wassail og klistremerkebokstaver fra BG. Blomstene er fra Bubbles-krukkene i fra Prima.
Ellers har jeg også distresset en tag og stemplet det hvite BG-arket med Script-stempel.


BG Wassail-kitkort

Jeg har også fått begynt på utfordringen.
KORT 1/20
til Kreativ Hobby sin julekortufordring.
I tillegg til stempelet har jeg brukt BG Wassail mønsterark og stemplet det lyse arket med Script. Stjernene er fra Prima sin Bubbleskrukke. Ellers er det brukt glitterlim.







1 kommentar:

Anne sa...

Jeg er helt imponert over din kreativitet. Det julekortet med julekulen var jo bare så flott.

hmmm lurer på om jeg må sette meg ned i kveld og lage litt julekort..eller rett og slett bare ta turen til deg ikveld og mekke litt kort.