søndag 2. januar 2011

Endelig en oppdatering

Her kommer endelig en oppdatering herfra igjen. Det er ikke det at jeg ikke har laget kort, for jeg har egentlig vært nokså produktiv siden sist. Oktober og november er travle kursmåneder, så da må man lage om man vil eller ikke ;)

Det første her har jeg tappet på farge med distress og brukt Tim Holtz sine stempler. Trærne er embosset. Ellers har jeg brukt bazzill, Martha Stewart on the Edge-punch og God Jul-stempelet tror jeg er North Star Stamps sitt.Et nokså likt kort med de samme trærne fra Tim Holtz som også her er embosset. Jeg har brukt gnikk-og-sprut-teknikk med distress, kalven er fra Nellie Snellen. Ellers har jeg brukt Bazzill og EK Success sin kantpunch.

Og enda et :) Her har jeg gnikket på farge med distress på bakgrunnen og brukt resistteknikk på trærne med Snow Cap Dabbermaling fra Ranger, samme kalven fra Nellie Snellen,halvperler og metallhjørner fra Kort og Godt, God Jul-stempel fra North Star Stamps og bazzill.

Et kort jeg brukte på nybegynner julekortkurs. Her har jeg brukt årets nye juleark fra Melissa Frances. Jeg liker så godt motivarket og hadde ikke lyst til å dekke det til, så derfor brukte jeg det heller som motiv. Julestjernene er puncher fra Nellie Snellen, halvperler fra Storyteller, tekstempel fra Nort Star Stamps og bazzill - French Vanilla og Kraft.
Et telyskort jeg brukte på et julekortkurs jeg hadde hos Randaberg Husflidlag. Mønsterark fra Melissa Frances, ramme fra Tattered Angels, engelen inni rammen er klippet ut fra et mønsterark fra Papirdesign, metallpynt og sheerbånd fra Kort og Godt, halvperler fra Storyteller, snøfnuggpunch fra Easy Punch og Bazzill.
Denne CD-mappen er fra samme kurset. Mønsterark fra Papirdesign, stempel fra Storyteller, bånd fra Vestergaard, puncher fra Melissa Frances og EK Success og Bazzill, Crimson, Kraft og Aspen.
Baksiden
Og så litt fra siden...
Telyskort, men her med skrivefeltet inni i stedet for bak. Mønsterark fra Papirdesign. Den store engelen har jeg klippet ut av samme mønsterark, men gitt den et strøk med Rock Candy Crackle Paint fra Ranger og satt på 3-D-puter. Tekststempel fra Stempelglede, bånd og halvperler fra Kort og Godt, Crimson Bazzill og gullklistremerker fra Vestergaard.

Og enda et telyskort. Her med mønsterark fra Making Memories sin juleserie Noel, tekstempel og halvperler fra Storyteller, snøfnuggpuncher fra Martha Stewart og Easy Punch,
metallhjørner og sheerbånd fra Kort og Godt.
Julekort som jeg har laget med rester fra 3 forskjellige kitpakker fra julekortkursene mine. Mønsterark fra Papirdesign, julestjernepunch fra Nellie Snellen, snøfnuggpunch fra Easy Punch og grenpunch fra Martha Stewart, motivark fra Minnehjørnet, blonde og jutebånd fra Vestergaard, stempel fra Stempelglede og Gem Center fra Prima.
Jeg satt og laget de 3 siste røde julekort her en kveld, så her måtte jeg avreagere litt med det siste kortet. Bakgrunnen er distress og Gesso som jeg har blandet forsiktig på SplatMaten og dyppet arket mitt nedi, så her er det en del struktur man ikke får med seg på bildet. Arket som det er stemplet Julehilsen på er fra samme behandling, men her var jeg på vei til å vaske vekk restene fra SplatMaten. Jeg hadde ett ark igjen og hadde allerede sprayet vann nedi blandingen for å vaske den bort, men dyppet arket nedi, så her er det mye svakere farge og ingen struktur. Motivet er fra Minnehjørnet sine motivark, snøfnuggpuncher fra Martha Stewart, Ek Success og Easy Punch, halvperler og perlebånd fra Kort og Godt, tekststempel fra North Star Stamps, dekortape fra Tim Holtz, Gardeniablomst fra Storyteller og hvit tyll og kartong fra Bazzill.

1 kommentar:

Anita sa...

Tommel opp! Kult med oppdatering :)

-Anita