lørdag 5. april 2008

Manchester og tvillingdåp


Nå er det jammen meg på tide å oppdatere her litt igjen.

Vi var jo i Manchester langfredag til 2. påskedag. Vi hadde en fin tur, men bikkjekaldt. Kampen var selvsagt turens høydepunkt og Manchester United vant 3 - 0 over Liverpool *hurra*. Jeg tok ikke med meg kameraet på kampen i tilfelle det skulle bli stjålet eller skadet i trengselen med 76 000 tilskuere. Alt var så bra organisert at vi gikk knapt i kø, så jeg kunne godt hatt kameraet med og angret som en hund når vi satt på Old Trafford. Vi tok litt bilder med mobiltelefonene, men de har vi ikke lastet inn enda.


Ellers ble Trym og Tale døpt i Stavanger Domkirke sist søndag. Jeg var fadder for Tale og tok av luen. Mor bar henne. Mor til Kristine bar Trym og søsteren til Kristine tok av luen på han. Vi fikk dessverre ikke lov å ta bilder under sermonien, men de bildene jeg tok før gudstjenesten ble veldig mørke, men med litt redigering så hjelper det i alle fall litt. Etterpå tok vi ferjen til Tau og kjørte til Kristine sine foreldre på Jørpeland hvor selskapet ble holdt. Vi storkoste oss og hadde masse god mat og fantastiske kaker.

Jeg laget kort til Trym og Tale både i fra mor og far, oss, gommo og tante Borghild og Ragnhild. De ble fotografert i full fart, så de er uklare, men jeg skal få tatt med kamera en dag til Kai og få tatt skikkelige bilder.

Ingen kommentarer: