onsdag 19. mars 2008

Scrappeligaen



Jeg er med i scrappeligaen på scrapping.no

Det går ut på at vi skal lage èn LO i uka og er 10 stykker på lag som kjemper mot hverandre. Vinneren av ukekonkurransen får 10 poeng og så fordeles poengene videre nedover.

"Kaldt med snø" er den jeg laget første uken. Da fikk vi en skisseoppgave. LO`en er laget med bazzill, overskriften og de store snøfnuggene er fra Cricut og de små fra puncher. Bokstavene, snøfnuggene og tekstboksen har fått glitterlim og stempelsverte på seg, men det viser dessverre ikke i scanningen.


"Havet - alltid fasinerende" var en oppgave der vi skulle bruke et bilde som var minimum 15x20 cm og pynten skulle gjenspeile fargene i bildet. Jeg syns LO`en ser så tom ut på skjermen, mens i virkeligheten føler jeg den er så overlesset. Det er jo en del effekter og dybde som ikke kommer frem når man scanner, men siden jeg føler min er tom - hvordan ser da en LO ut som ser overlesset ut på skjermen ut i virkeligheten?

5 kommentarer:

Bibbi sa...

Flotte LO'er og kort!

Vintagestilen din er nydelig....

Unknown sa...

Wow....nyyydelige LO`er!!!
Så uturlig flott både i farger, oppsett og akkurat pass med detaljer!

klem,
Jorunn

Maya sa...

Utrolig flotte sider...den med havet var spesielt fin syns jeg...tipper den ikke er noe overlesset i det hele tatt - lekker rett og slett.

Tonje sa...

Nydelig LO'er, likte den med havet utrolig godt!! Vet du, jeg har akkurat samme "problemet" som deg. Når jeg ser LO'ene mine i virkeligheta synes jeg det er mer enn nok stæsj på, men på skjermen ser det ut som de mangler noe. Merkelig det der!

Maya sa...

Er det ikke på tide med en liiiiiiiiten oppdatering snart her da ;-)