lørdag 4. juli 2009

Julekortene for juni

Nok en gang er det julekortene jeg legger ut *flau*. Denne gang for juni. Nå har jeg fått tatt bilder av de andre jeg har laget i det siste, så jeg må bare få forminsket de og lagt de ut...


Stempelmotiv malt med distress i fra Lindys som Hildegunn Skjæveland har tegnet. Tekst i fra Kreativ Hobby, mønsterark i fra K & Company og tag i fra 3ndy Papir


Denne nissen vet jeg ikke hvor kommer i fra, men jeg har i alle fall malt den med distress ute på terrassen i 30 varmegrader :p og er på Spellbinders Circle Scallop Nestabilities.
Mønsterark i fra Basic Grey sin juleserie i fjor - Wassail montert på Bazzill.
Tekst i fra North Star Stamps er stemplet på en vanlig tags. Blonde i fra Prima.

Samme nissen har her fått en ramme malt med Crackle Paint i fra Ranger. Billetten kommer også derfra. Mønsterarket er de helt nye Glaze i fra Bazzill. Jeg måtte bare bestille de inn og bruke de til denne nissen selv om det ikke er helt sesongen for å bestille inn juleark til butikken nå ;) Tekst i fra North Star Stamps er stemplet på Craftkartong i fra Bazzill og punchen er Pine Branch i fra McGill.

Her har jeg også brukt de nye Glaze i fra Bazzill, stjerne kommer i fra Prima og har fått litt glitterlim på seg og er svertet med Nick Bantock Van Dyke Brown. Punchen igjen i fra McGill, mønsterarket med presangene er fra Basic Grey sin Wassailserie. Teksten nok en gang i fra North Star Stamp stemplet på bazzill Craft.



Mønsterarket igjen i fra BG Wassail, teksten tror jeg er fra Kreativ Hobby. Gullmalingen på kantene og rivekantene er Smooch i fra Clearsnap.






3 kommentarer:

Jonna sa...

Nydelige julekort! Likte spesielt godt det siste med gulldetaljene. Og så blir jeg aldri lei av julekort i blått....

Anne sa...

Jeg må jo si at jeg er imponert over at du har klart å lage så mange julekort denne varme mnd her og. Og iallefall imponerende å sitte å male ute i denne varmen.

Koselige julekort alle sammen.

Katrine sa...

Nydelige julekort Grethe!