fredag 8. januar 2010

Endelig en oppdatering

Min bærbare ble uvenner med Internet Explorer før jul, så det har blitt lite internett med meg i det siste, men nå er alt fikset og endelig kan jeg komme med en liten oppdatering...

Tante sine to gull ble 2 år 1. januar, så i den forbindelse laget jeg et kort til hver av dem. Trym fikk et kort med tog (motiv klippet ut fra mønsterark i fra Imaginisce), bazzill, chipboardbokstaver fra Basic grey, punchet ut stjerner i bazzill og aquarellpapir og mønsterark i fra Autumn Leaves.Tale fikk en søtere variant med motiv som er rubons fra Imaginisce, mønsterark fra Basic Grey sin Porcelain-serie, bazzill, roser og blomst fra Imaginisce som er sprayet med GlimmerMist, Spellbinders Label 8, tall er thickers fra American Craft og blonde fra Kort og Godt.
Her som i resten av landet er det snø og kaldt. Sist søndag gikk vi tur til akebakken. Emil syns visst ikke det var noe artig i år heller, så mammaen rant to turer før vi gikk hjem igjen. Emil syns det var mye kjekkere å lage snøengler, så nå har vi snøengler i hopetall i hagen.
Og så et bilde til ære for Anne og May Iren: Se hva jeg har fått meg *æda bæda*!!!
Jeg skal fortelle dere at disse figurene er mye mindre enn hva vi trodde og et problem å ta bilde av - selv med macrolinsen. Jeg satser på at øvelse gjør mester...
Siden jeg først har de, har jeg i alle fall satt de i gang med forefallende arbeid. Her er han ene i gang med å skrape vindusmaling, mens han andre holder på å le seg fordervet over at miniatyrene skal gjøre en så gedigen jobb ;)

3 kommentarer:

Anne sa...

Se her ja kom det endelig en oppdatering. Koselige bursdagskort du har laget.

Åhhh dæven har du kjøpt slike små figurer nå? Hekkan så kult. Men du må jo ta enda mer nærbilde med macroen.....stilig altså.

Nå blir nok Maya vill i blikket hehe

Guro sa...

Så flotte barnekort :-)
Masse fint ellers i bloggen din og; takk for titten!

Linda Brun sa...

Kjekt å se at det er litt liv i bloggen din igjen. Kule små menn. De jobber knallhart ser jeg...
Knig