fredag 14. mars 2008

Jeg har blitt tagget av Maya

Jeg har blitt tagget av Maya, så jeg kopierer bare inn spørsmålene hun har svart på.

4 Jobber jeg har hatt: Vaskedame i barnehage, Princess Interiør, Kid Interiør, hjemmeværende husmor - enn så lenge...
4 filmer jeg har sett: Romeo og Julie, Shakespear in love, De utrolige, Harry Potter
4 steder jeg har vært: Hellas, Irland, Frankrike, Skottland.
4 steder jeg har bodd: Ålgård, Grimstad, Notodden og Oslo
4 tv programmer jeg ser på: Frustrerte fruer, God Morgen Norge, Nytt på Nytt og Home & Away
4 radioprogrammer: Lenge siden jeg hørte faste programmer på radio.
4 favoritt matsorter: Reinsdyrbiff, Pannekaker, Canneloni, Taco
4 steder jeg gjerne skulle vært nå: Et velværesenter der jeg kunne bli ny med nye klær og hårfrisyre og fått massert beina etter å ha gått lang tur i dag, på kino og sett Lange Flate Ballær II, Charles og De og spist god middag, et sted der det er varmt. Kanskje Afrika?

Ingen kommentarer: