mandag 17. mars 2008

Palmesøndag i går

Emil sovnet til formiddagshvilen sin 9:45 i går. Da han våknet kjørte vi først ut til Sviland slik at mannen skulle fly ett av modellflyene sine, men det blåste så at det ble ikke lange flyveturen.

Etterpå dro vi til Tengesdalsvannet og koste oss med appelsiner, saft og kaffe, og mannen lærte Emil å kaste pinner i vannet *knis*. Mannen snur seg og går for å finne en flat pinne som han kunne lage båt av og innen jeg kommer meg bort til Emil som står i vannkanten så løpervår vanligvis forsiktige Emil ut i vannet og ramler så lang han er.
Jeg har heldigvis kommet meg bort til Emil så jeg får dratt han opp mens han tar seg for. Brått ble turen avsluttet for Emil var nokså våt, og jeg var våt til godt oppå leggen. Heldigvis hadde Emil regndress på seg, så han ble så vidt våt på ermene, men bena var kliss våte. Emil har jeg alltid med ekstra skift med til i stellevesken så det var greit og jeg hadde på meg noen nye joggesko som jeg ikke helt visste om jeg får gnagsår av, så jeg hadde tatt med meg et par gode spasersko i tilfelle vi skulle gå lang tur, så jeg fikk tatt av meg de kliss våte skoene og sokkene, og gikk barbent i spaserskoene til vi kom oss hjem. Det var nok en grunn til jeg tok med meg de ekstra skoene...

Ingen kommentarer: