tirsdag 4. mars 2008




Sjørøverkortet var mitt bidrag til Kort-o-mania 4. Etter at Jonas hadde fått det til bursdagen sin og avstemningen var lagt ut oppdaget jeg at jeg har glemt A`en i Gratulerer *rødme*.


Damekortet er til 40-årsdag. Vi skal i dobbel 40-årsdag på lørdag. Hilde og Morten skal feire i lag, så dette kortet skal Hilde få i fra gjengen. Til Morten har jeg ikke laget kort enda, men har bildet klart, tror jeg.


Ellers er det snø her i dag. Ikke akkurat mengder, men det er nå hvitt på bakken.




3 kommentarer:

Maya sa...

Nydelig kort!

Du er tagget i bloggen min :-)

Anne sa...

Utrolig flott sjørøverkort som fikk min stemme :-) Her var det masse flotte detaljer og se på, og jeg la ikke merke til at det manglet en bokstav i gratulerer :-)

Kjempestilig det andre kortet også her som du har lagt ut. kult stempel du har brukt.

♥LiNda♥ sa...

Så flotte kort du lager!!
Er første gang jeg er innom bloggen din, og jeg kommer garantert tilbake :)
ha en fin søndag!