onsdag 19. mars 2008

Reiser til Manchester på fredag

Endelig begynner det å nærme seg turen til Manchester. Vi reiser tidlig fredags morning med fly til Frankfurt før flyet går videre til Manchester. Søndag er høydepunktet og årsaken til turen, vi skal nemlig på kamp mellom MU - Liverpool. Det var konfirmasjongave i fra oss og søsteren til Ronny til vår mellomste nevø. Vi hadde egentlig tenkt at vi skulle reist i høst, men fant ut at vi ville vente til nå til MU - Liverpool skulle spille.
Jeg hadde håpet å få en skikkelig forsmak på våren, men de har meldt kuling og regn og 5-6 grader alle dagene...

Ellers våknet jeg i dag til skikkelig drittarbeid. Emil har hatt to diarèbleier i morges, så jeg måtte vaske både dyne, pute og overmadrass. Hele dagen har det gått greit, men så kom det ei skikkelig drittbleie igjen nå før sengetid.
Jeg kjenner jeg får litt panikk siden vi skal reise. Det er ille nok at vi reiser fra Emil nå i påsken, men enda verre om han skal ha diarè. Ikke akkurat det kjekkeste å levere fra seg en unge med diarè... Og om mulig enda verre hvis vi blir syke nå før eller på turen.

Jeg måtte selvsagt også vaske kosebamsene og kosefillene til Emil som lå i sengen. Emil så at jeg la de inn i vaskemaskinen og gråt så sårt, og prøvde å åpne døren til vaskemaskinen :lol:
Han ble sittende foran vaskemaskinen mens jeg gikk ut i stuen, men jeg måtte inn på badet igjen. Jeg lurte nemlig på hvorfor jeg med jevne mellomrom hørte Emil rope "Hurra". Jeg forsto mer når jeg så vaskemaskinen. Hver gang bamsene gikk rundt og rundt satt han bare stille å så på, men ropte "Hurra" hver gang trommelen stoppet opp og bamsene lå stille :fnise:

Ingen kommentarer: